Hovslagare och körning

Tisdag och dags för hovslagare. Jag som varit lite orolig för strålröta fick bekräftat att det inte var det, men om det skulle bli värre finns bra botemedel.
Eddy hade fina hovar och var duktig under hela skoningen. Sen fick han faktiskt en vilodag.

Själv fick jag följa med Cattis och Playson ut på en körtur. Satan vad kul det var. Jag tror jag skrattade hela tiden fast jag höll mig krampaktigt för att inte ramla ur. Cattis måste skaffa ryggstöd! =o)

Ohh, jag längtar till på lördag när Cattis har lovat mig att hjälpa till att provköra Eddy på banan! Är det lördag snart?

Kommentarer
Postat av: Fredruck =0)

Det låter ju riktigt roligt det där =0)

Skönt att det inte var stålröta och att det är bra =0)



Kram

2011-11-16 @ 22:23:17
Postat av: Cattis

Snart är det lördag:) Måste få till rygg stödet till dess! / cattis

2011-11-18 @ 06:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0