Fick stanna i hagen...

Tvärvägran idag också! 2 st i stallet ville hjälpa till och prova.. Inget som funkade. Varken mat eller att de tog in en annan häst samtidigt. Han var fastklistrad i marken. Ena gången kom vi halvvägs sen var det tvärnit. En gång la han till en "fin" stegring också. Jag gav upp! Jag hatar att ge upp men av någon anledning vill han verkligen stanna i hagen med de andra. Tror ärligt talat inte att det är dumheter utan jag tror att han är överlycklig över att vara en i flocken och ha kompisar att leka med. Han tyckte väldigt mycket om att kela med mig i hagen. Han vart kliad och vi busade och myste. När jag gick iväg några steg kom han efter och ville fortsätta mysa. Vi får lära känna varandra i hagen och problemet kommer vara borta på fredag när de stallas in. Men satan, vad jag hatar att ge upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0