Saknar Eddy....

Tjänstresor är kul, men oj oj oj vad jag saknar Eddy... 3 hela dagar utan honom är faktiskt fruktansvärt jobbigt. Vill bara krama om honom och se att han mår bra och allt är ok. Tur att Cattis tar hand om honom, henne litar jag på till 100%!! Så jag vet att han är i trygga händer, men ändå. Som tur är har jag inga mer resor planerade just nu så inte en dag till utan honom.

Nu har jag börjat planera för framtida träning och gjort huvudgrupper som vi kan träna efter och sen ska jag lägga upp massa övningar under varje huvudgrupp så det blir bra och varierad träning som bygger upp musker, kondition och får honom mjuk och smidig! Sen ska vi naturligtvis ha kul också...

Men nu är det 2 dagar kvar tills jag får se honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0