2 lugna dagar..

Både igår och idag har Eddy verkat lite låg. Lite trött och mer lugn än vanligt. Undrar vad det beror på...

Igår blev det en kort stund på banan i nya schabraket med matctande benlindor. Det var ganska hårt så det blev mest skritt och övningar och sen lite trav på volten.

Såhär såg han ut:
Tror killen har börjat få lite gubbmage.. hihi

Idag blev det lite longering i grimman bara. Hovslagaren skulle kommit kl 15 men ringde 30 min innan och sa att han var sjuk... Lite smått irriterande när jag gått tidigare från jobbet.
Det tog inte lång stund förrän han hade stora styltor under alla fötter. 3 gånger tog jag bort det innan jag tröttnade.
När jag skulle sätta för bommen till banan rymde lilla rackaren och smet upp till stallplan. Där stod han och tittade på mig och jag tror nästan han lipade åt mig.. Buspojken. Men det var bara att hämta honom och gå ner igen.

Hoppas han är gladere i morgon och är sugen på lite träning. HOPPAS att den satans jävl* snön är borta då...

Fin vinterbild:

Kommentarer
Postat av: Fredruck :D

Hehe gubbmage :D Vad fin han vart =)



Kramar

2012-01-10 @ 21:10:56
Postat av: cattis

Han var Jättesnygg !

kramar Cattis

2012-01-12 @ 10:17:50
Postat av: Tessan

Duktigt att brodera själv, gjorde du på maskin eller förhand?:)

2012-01-13 @ 00:08:18
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0